Over LupaLokaal.nl

Verkopen is helpen kopen...! Hoe beter je helpt hoe meer je verkoopt!

Een passie voor verbinden en gezamenlijk succes

De Nederlandse samenleving is complex geworden. Ondernemers, overheid en burgers hebben steeds vaker te maken met moeilijke vraagstukken die om veel kennis, competenties en netwerken vragen. LupaLokaal ondersteunt ondernemers bij het vinden van doeltreffende antwoorden, vanuit de overtuiging dat samenwerken en kennis delen tot de beste oplossingen leidt.

 Met andere woorden LupaLokaal richt zich op de verbinding van online zichtbaarheid en offline dienstverlening van ondernemers. Met slimme en betaalbare marketingcampagnes zorgen we voor meer klantbeleving en (online) zichtbaarheid van ondernemers.

Betekenis naam LupaLokaal

In het Spaans betekent Lupa “vergrootglas”. Met een vergrootglas zie je details beter. Door in te zoomen op lokale bedrijven en het marktbewerkingsgebied waarin zij zich bevinden, worden details zichtbaar en zijn wij in staat om de juiste oplossingen te bieden voor onze klanten. Wij gaan elke dag voor meer blije klanten. Blije klanten zijn loyaal, fungeren als extra verkopers en dragen bij aan een hogere omzet en continuïteit van ons bedrijf.

Onze kernwaarden

LupaLokaal hecht veel belang aan persoonlijke en duurzame relaties met zijn opdrachtgevers en partners en werkt altijd samen op basis van wederzijds vertrouwen. We zetten graag een stapje extra en hebben een scherp oog voor de behoeften en belangen van alle betrokkenen. Resultaat én proces zijn belangrijk. We zijn daardoor altijd gericht op het bevorderen van krachtige samenwerkingsverbanden en door en door gemotiveerd om te helpen échte en merkbare verbeteringen te realiseren.

1.Persoonlijk

Contact, marketeer, maatwerk

LupaLokaal hecht veel belang aan persoonlijke en duurzame relaties met zijn opdrachtgevers en partners. Alleen als we de klant door en door kennen kunnen we het verschil maken. Klantbeleving wordt niet alleen in de winkel ervaren. Ook op internet beoordeelt de klant hoe een ondernemer zich presenteert. Ben je daar niet zichtbaar, dan heb je een probleem. Want juist door de communicatie van deze twee kanalen op elkaar af te stemmen, zal de klant je serieus nemen en zal je groeien met je business.

2.Laagdrempelig

Makkelijk, zelf doen, elk moment van de dag

De tegenwoordige tijd vraagt veel van ondernemers. Je moet dagelijks kunnen anticiperen op de omstandigheden van de dag. Zichtbaarheid en onderscheidend vermogen is alles. LupaLokaal faciliteert zowel op de winkellocatie als op onlinegebied middelen waarmee je jouw onderscheidend vermogen zelf kunt organiseren. Hiermee bepaal jij de regie en creëer je jouw eigen commerciële kansen wanneer het jou uitkomt.

3.Verbinding

Samenwerken, versterken, verbeteringen

Iedereen heeft het in deze tijd over verbinding maken. Echte verbinding maak je door met elkaar samen te werken. De klant, winkeliers, leveranciers, marketeers en communicatiebureaus. Wanneer ze openstaan voor elkaars ideeën groeien dingen. Met de werkwijze die wij hanteren willen we merkbare verbeteringen realiseren. Dit doen we door slimme concepten in te zetten die elkaar te versterken.

Wie is Henry Hartgring?

Na jarenlang in de Automotive te hebben gewerkt, heb ik in 2016 besloten het roer om te gooien en als ondernemer verder te gaan. Mijn passie is om mensen te inspireren en tot nieuwe dingen te laten komen. Ik richt mij op de verbinding van online zichtbaarheid en fysieke dienstverlening van ondernemers.

Van nature ben ik een ondernemende, klantgerichte en creatieve denker. Altijd gericht op de toekomst en op zoek naar innovatieve en uitdagende opdrachten. Onafhankelijk in denken en doen. Mede door mijn open en integere manier van werken en communiceren, ben ik in staat om op korte termijn resultaten te boeken.

Samenwerkende partners

Marije Scheffer

Pineapple Graphics

Jeannette Binnema

KEPCOM communicatie

Wil je meer informatie of heb je nog vragen?